För att hålla koll på nivån
Bengt (Stockholm, SE)
Recensionerna är mycket positiva för Gobius, och nu vill jag ta till mig egna erfarenheter. Har även en mekanisk/elektrisk Wema men vill utvärdera hur det fungerar att övervaka via app. Vidare önskar jag en exaktare nivåangivelse från 0 – 60 liter.
Mats (stockholm, SE)
Verkar vara en smidig lösning för att undvika att överfylla septitanken
Henrik (Lidingö, SE)
Septic
Sören (Godby, FI)
För att veta mera exakt hur mycket bränsle jag har och förbrukar på min fritidsbåt
Gustav (København V, DK)
I already had the sensors onboard and I upgraded to Gobius 4 controller unit
Jonas (Örbyhus, SE)
Svartvattentank i båten och ersätter tidigare Dometic mätare.
Bengt (Kungshamn, SE)
Verkar till att vara bra mätare.
Ray (St Pete, US)
Will send an emailSaw it at IBEX
Clas (Björnlunda, SE)
Jag ville se vatten och bränsle på mina plotter via nmea 2000 men ser ingen tankgivare och nu visar bränslegivaren full tank fast den är halv?